Перейти до вмісту
  • letterboxd-decal-l-pos-rgbCreated with Sketch.
♥ donate
  • Кіно
    • Рецензії
    • Як це дивитися
    • Персона
    • Дайджест
    • Top&Best
    • Інтерв’ю
    • Кіноподії
    • Класика
    • Деконструкція жанру
    • Українське
    • Almost porn
    • Документалістика
    • Історії кіно
    • Як екранізувати
    • Франшизи
  • Серіали
    • Top&Best
    • Книга краще?
    • Перший погляд
  • Анімація
    • Top&Best
    • Як це дивитися
    • Інтерв’ю
  • Відеоарт
    • Відеотека
    • Рецензії
    • Хто це такий
    • Відеоігри
  • Кіно
    • Рецензії
    • Як це дивитися
    • Персона
    • Дайджест
    • Top&Best
    • Інтерв’ю
    • Кіноподії
    • Класика
    • Деконструкція жанру
    • Українське
    • Almost porn
    • Документалістика
    • Історії кіно
    • Як екранізувати
    • Франшизи
  • Серіали
    • Top&Best
    • Книга краще?
    • Перший погляд
  • Анімація
    • Top&Best
    • Як це дивитися
    • Інтерв’ю
  • Відеоарт
    • Відеотека
    • Рецензії
    • Хто це такий
    • Відеоігри
  • Новини
    • Lynch news
    • Анонс
    • Кіноподії
  • Спецпроєкти
    • Підсумки року
      • Підсумки 2019 року
      • Підсумки 2018 року
      • Підсумки 2017 року
      • Підсумки 2016 року
      • Підсумки 2015 року
    • Партнерські проєкти
    • It’s all about Lynch
    • Відеолекції
  • Про нас
  • Новини
    • Lynch news
    • Анонс
    • Кіноподії
  • Спецпроєкти
    • Підсумки року
      • Підсумки 2019 року
      • Підсумки 2018 року
      • Підсумки 2017 року
      • Підсумки 2016 року
      • Підсумки 2015 року
    • Партнерські проєкти
    • It’s all about Lynch
    • Відеолекції
  • Про нас
  • letterboxd-decal-l-pos-rgbCreated with Sketch.
  • Кіно
    • Рецензії
    • Дайджест
    • Персона
    • Класика
    • Як це дивитися
    • Top&Best
    • Кіноподії
    • Інтерв’ю
    • Almost porn
    • Деконструкція жанру
    • Франшизи
    • Як екранізувати
    • Українське
    • Документалістика
    • Історії кіно
  • Серіали
    • Top&Best
    • Перший погляд
  • Анімація
    • Top&Best
    • Інтерв’ю
  • Відеоарт
    • Відеотека
    • Рецензії
    • Хто це такий
  • Спецпроєкти
    • Партнерські проєкти
    • It’s all about Lynch
    • Підсумки року
    • Відеолекції
  • Новини
    • Lynch news
    • Кіноподії
    • Анонси
  • Про нас
  • DONATE
  • Кіно
    • Рецензії
    • Дайджест
    • Персона
    • Класика
    • Як це дивитися
    • Top&Best
    • Кіноподії
    • Інтерв’ю
    • Almost porn
    • Деконструкція жанру
    • Франшизи
    • Як екранізувати
    • Українське
    • Документалістика
    • Історії кіно
  • Серіали
    • Top&Best
    • Перший погляд
  • Анімація
    • Top&Best
    • Інтерв’ю
  • Відеоарт
    • Відеотека
    • Рецензії
    • Хто це такий
  • Спецпроєкти
    • Партнерські проєкти
    • It’s all about Lynch
    • Підсумки року
    • Відеолекції
  • Новини
    • Lynch news
    • Кіноподії
    • Анонси
  • Про нас
  • DONATE
Рецензії
Андрій Стулій

«Муфаса: Король Лев» Баррі Дженкінса: діснеївське сяйво

Менше дитячих травм, більше сурикатів

Рецензії
Андрій Стулій

«Конклав» Едварда Бергера: вибори по-ватиканськи

Скандали, інтриги, розслідування та краплина віри

Розмова
Єлизавета Сушко

Леся Дяк: «Людина, яка приходить дивитися документальне кіно має бути готова до того, що воно не зцілить її рани»

Інтервʼю із режисеркою фільму «Татова колискова»

Рецензії
Єлизавета Сушко

«Хороша погана дівчинка» Галіни Рейн: Як підкорити Ніколь Кідман

Динаміка влади в епоху #MeToo і соромʼязливої еротики

It's all about Lynch
Moviegram

Найособистіші досвіди перегляду фільмів Девіда Лінча

Згадуємо роботи улюбленого режисера редакції

Розмова
Павло Іванченко

Марія Стоянова: Особисте використовується як інструмент, аби говорити про колективні травми, досвіди й зміни

«Фрагменти льоду»: інтерв’ю з режисеркою фільму, що став сенсацією на Docudays UA

Рецензії
Андрій Стулій

«Носферату» Роберта Еґґерса: автентичний ремейк з авторським почерком

Німецький експресіонізм, готична естетика та 2000 живих щурів

Підсумки року
Moviegram

Найкращі фільми 2024 року за версією Moviegram

Колективний та персональні топи авторів/авторок

Рецензії
Андрій Стулій

«Єретик»: Г’ю Ґрант, чорничні пироги та розмови про віру

Що спільного у релігійних пророків та Джа-Джа Бінкса?

Рецензії
Андрій Стулій

«Гладіатор ІІ»: стара арена, нові герої

Другий серед гладіаторів

Top&Best
Єлизавета Сушко

7 осінніх фільмів, які радять українські режисер(-к)и

Від українського доку до піксарівської анімації

Рецензії
Андрій Стулій

«Час жити»: життєствердна історія про кохання та смерть

Коли Ендрю Гарфілд зустрів Флоренс П’ю

Кіноподії
Moviegram

Щоденники 8-го Київського Тижня Критики: зцілення від окупації та брутально-монументальне кінополотно

Найважливіші фільми п’ятого та шостого днів фестивалю

Кіноподії
Moviegram

Щоденники 8-го Київського тижня критики: бій Олега Сенцова та велика краса по-неаполітанськи

Головні прем’єри третього та четвертого днів фестивалю

Деконструкція жанру
Данило Кравченко

Джалло: українській слід і 5 важливих фільмів

Як «жовтий» піджанр вплинув на світовий кінематограф і до чого тут Україна

« Назад Сторінка1 Сторінка2 Сторінка3 … Сторінка70 Вперед »

останні новини

Оголосили переможців 97-ї премії «Оскар» (повний список)

читати

Короткий метр з Олександром Рудинським виграв BAFTA. Кого ще відзначили на 78-й премії?

читати

Українсько-американський фільм «Порцелянова війна» номінували на «Оскар» (повний список)

читати

Український док «Стрічка часу» Катерини Горностай відібрали в основний конкурс 75-го Берлінале

читати

78-а британська премія BAFTA оголосила номінантів (Повний список)

читати

Оголосили переможців 82-ї премії «Золотий глобус»

читати

Короткий метр з Олександром Рудинським потрапив у лонг-лист 78-ї британської премії BAFTA (Повний список)

читати

Оголосили 10 шортлистів 97-го «Оскара»

читати

Doc Kyiv Fest оголосив позаконкурсні програми

читати

купити рекламу

Розуміти кіно

Точка зору автора може не збігатися з точкою зору редакції
  • letterboxd-decal-l-pos-rgbCreated with Sketch.

Мувіграм © 2015 – 2023. All rights reserved
Копіювання матеріалів тільки з дозволу редакції