♥ donate
Пошук
Close this search box.
Пошук
Close this search box.

«20 днів у Маріуполі» пройшов у два лонг-листи 77-ї британської премії BAFTA (Повний список)

Серед конкурентів дока Мстислава Чернова – нова анімація Хаяо Міядзакі

купити рекламу

останні новини

читай в соцмережах

Британська академія телебачення і кіномистецтва оголосила 24 лонг-листи 77-ї премії BAFTA. Цьогоріч тут домінують улюбленці більшості премій нагородного сезону – «Оппенгеймер» Крістофера Нолана, «Барбі» Ґрети Ґервіґ та «Вбивці квіткової повні» Мартіна Скорсезе. Кожен з фільмів потрапив до 15 лонг-листів.

Документальний фільм про знищення росіянами Маріуполя «20 днів у Маріуполі» українського режисера Мстислава Чернова потрапив одразу у два лонг-листи. Це категорії «Найкращий неангломовний фільм» (куди також відібрали нові фільм Хаяо Міядзакі, Акі Каурісмякі та Джонтана Ґлейзера) та «Найкращий документальний фільм».

Голосування за переможців премії відбудеться з 19 січня до 13 лютого 2024 року. А вже 18 лютого ми дізнаємося результати на церемонії нагородження BAFTA.

Усі лонг-листи знайдете нижче:

Найкращий фільм

– «Усі ми незнайомці» (All of Us Strangers);

– «Анатомія падіння» (Anatomy of a Fall);

– «Барбі» (Barbie);

– «Залишені» (The Holdovers);

– «Вбивці квіткової повні» (Killers of The Flower Moon);

– «Маестро» (Maestro);

– «Оппенгеймер» (Oppenheimer);

– «Минулі життя» (Past Lives);

– «Бідолашні створіння» (Poor Things);

– «Зона інтересу» (The Zone of Interest).

Найкращий британський фільм

– «Усі ми незнайомці» (All of Us Strangers);

– «Втеча з курника: Світанок наггетсів» (Chicken Run: Dawn of the Nugget);

– «Найглибше дихання» (The Deepest Breath);

– «Великий втікач» (The Great Escaper);

– «Як зайнятися сексом» (How to Have Sex);

– «Наполеон» (Napoleon);

– «Старий дуб» (The Old Oak);

– «Одне життя» (One Life);

– «Бідолашні створіння» (Poor Things);

– Rye Lane;

– «Солтберн» (Saltburn);

– Scrapper;

– «Тетріс» (Tetris);

– «Вонка» (Wonka);

– «Зона інтересу» (The Zone of Interest).

Найкращий дебют британських сценаристів, режисерів або продюсерів

– Blue Bag Life;

– «Бобі Вайн: народний президент» (Bobi Wine: The People’s President)

– «Мати-Земля» (Earth Mama);

– «Кінець, з якого ми починаємо» (The End We Start From);

– «Як зайнятися сексом» (How to Have Sex);

– «Якби вулиці були у вогні» (If the Streets Were on Fire);

– «Чи є там хтось?» (Is There Anybody Out There?);

– «Ввічливе суспільство» (Polite Society);

– Rye Lane;

– Scrapper.

Найкращий неангломовний фільм

– «20 днів у Маріуполі» (20 Days In Mariupol);

– «Анатомія падіння» (Anatomy of a Fall);

– «Хлопчик та Чапля» (The Boy And The Heron);

– «Вісім гір» (The Eight Mountains);

– «Опале листя» (Fallen Leaves);

– «Минулі життя» (Past Lives);

– «Снігова спільнота» (Society of the Snow);

– «Пристрасть Додена Буффана» (The Taste of Things);

– «Учительська» (The Teachers’ Lounge);

– «Зона інтересу» (The Zone of Interest).

Найкращий документальний фільм

– «20 днів у Маріуполі» (20 Days In Mariupol);

– «Американська симфонія» (American Symphony);

– «За межею утопії» (Beyond Utopia);

– «Найглибше дихання» (The Deepest Breath);

– High & Low – John Galliano;

– «Літл Річард: Я є всім» (Little Richard: I Am Everything)

– «Шаленію від цього хлопця: Історія Ноела Каварда» (Mad About The Boy: The Noël Coward Story);

– «Голубиний тунель» (The Pigeon Tunnel);

– «Незмінний: Історія Майкла Дж. Фокса» (Still: A Michael J. Fox Movie);

– Wham!

Найкращий анімаційний фільм

– «Хлопчик та Чапля» (The Boy And The Heron);

– «Втеча з курника: Світанок наггетсів» (Chicken Run: Dawn of the Nugget);

– «Стихії» (Elemental);

– «Німона» (Nimona);

– «Людина-павук: Крізь всесвіт» (Spider-Man: Across the Spider-Verse);

– «Брати Супер Маріо в кіно» (The Super Mario Bros. Movie);

– «Підлітки-Мутанти Черепашки Ніндзя: Погром мутантів» (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem);

– «Бажання» (Wish).

Найкращий режисер

– Жустін Тріє («Анатомія падіння»);

– Ендрю Гейґ («Усі ми незнайомці»);

– Корд Джефферсон («Американське чтиво»);

– Ґрета Ґервіґ («Барбі»);

– Александер Пейн («Залишені»);

– Моллі Меннінг Вокер («Як зайнятися сексом»);

– Мартін Скорсезе («Вбивці квіткової повні»);

– Бредлі Купер («Маестро»);

– Крістофер Нолан («Оппенгеймер»);

– Селін Сонґ («Минулі життя»);

– Йоргос Лантімос («Бідошні створіння»);

– Софія Коппола («Прісцилла»);

– Рейн Аллен Міллер (Rye Lane);

– Еміральд Феннел («Солтберн»);

– Шарлотта Ріган (Scrapper);

– Джонатан Ґлейзер («Зона інтересу»).

Найкращий оригінальний сценарій

– «Ейр» – Алекс Конвері;

–  «Анатомія падіння» – Жустін Тріє та Артур Гарарі;

– «Барбі» – Ґрета Ґервіґ та Ноа Баумбах;

– «Залишені» – Девід Гемінґсон;

– «Як зайнятися сексом» – Моллі Меннінг Вокер;

– «Маестро» – Бредлі Купер та Джош Сінгер;

– «Травень, грудень» – Самі Барч;

– «Минулі життя» – Селін Сонґ;

– Rye Lane – Натан Брайон, Том Меліа;

– «Солтберн» – Еміральд Феннел.

Найкращий адаптований сценарій

– «Усі ми незнайомці» – Ендрю Гейґ;

– «Американське чтиво» – Корд Джефферсон;

– «Ти тут, Боже? Це я, Марґарет» – Келлі Фремон Крейг;

– «Дурні гроші» – Лорен Шукер Блам та Ребекка Анджело;

– «Вбивця» – Ендрю Кевін Вокер;

– «Вбивці квіткової повні» – Мартін Скорсезе, Ерік Рот;

– «Оппенгеймер» – Крістофер Нолан;

– «Бідолашні створіння» – Тоні Макнамара;

– «Вонка» – Пол Кінг та Саймон Фарнабі;

– «Зона інтересу» – Джонатан Ґлейзер.

Найкраща акторка

– Аннет Бенінг («Наяд»);

– Кері Малліган («Маестро»);

– Емма Стоун («Бідолашні створіння»);

– Фантейжа Берріно («Барва пурпурова»);

– Грета Лі («Минулі життя»);

– Лілі Гладстон («Вбивці квіткової повні»);

– Марго Роббі («Барбі»);

– Міа Маккенна-Брюс («Як зайнятися сексом»);

– Сандра Гюллер («Анатомія падіння»);

– Вівіан Опара (Rye Lane).

Найкращий актор

– Ендрю Скотт («Усі ми незнайомці»);

– Баррі Кіоган («Солтберн»);

– Бредлі Купер («Маестро»);

– Кілліан Мерфі («Оппенгеймер»);

– Колман Домінго («Растін»);

– Джордж МакКей (Femme);

– Джеффрі Райт («Американське чтиво»);

– Леонардо Ді Капріо («Вбивці квіткової повні»);

– Пол Джаматті («Залишені»);

– Тео Ю («Минулі життя»).

Найкраща акторка другого плану

– Америка Феррера («Барбі»);

– Кара Джейд Майєрс («Вбивці квіткової повні»);

– Клер Фой («Усі ми незнайомці»);

– Даніель Брукс («Барва пурпурова»);

– Да’Він Джой Рендольф («Залишені»);

– Емілі Блант («Оппенгеймер»);

– Джоді Фостер («Наяд»);

– Джуліанн Мур («Травень, грудень»);

– Розамунд Пайк («Солтберн»);

– Сандра Гюллер («Зона інтересу»).

Найкращий актор другого плану

– Ентоні Гопкінс («Одне життя»);

– Бен Вішоу («Пасажі»);

– Домінік Сесса («Залишені»);

– Джейкоб Елорді («Солтберн»);

– Джеймі Белл («Усі ми незнайомці»);

– Марк Руффало («Бідолашні створіння»);

– Пол Мескал («Усі ми незнайомці»);

– Роберт де Ніро («Вбивці квіткової повні»);

– Роберт Дауні-мол. («Оппенгеймер»);

– Раян Ґослінґ («Барбі»).

Найкращий кастинг

– «Усі ми незнайомці»;

– «Анатомія падіння»;

– «Барбі»;

– «Залишені»;

– «Як зайнятися сексом»;

– «Вбивці квіткової повні»;

– «Маестро»;

– «Оппенгеймер»;

– «Солтберн»;

– Scrapper.

Найкращий британський короткометражний фільм

– «Дівчата з Ессексу» (Essex Girls);

– «Фестиваль ляпасів» (Festival of Slaps);

– «У пошуках Алаа» (Finding Alaa);

– Gorka

– «Медуза і Лобстер» (Jellyfish and Lobster);

– «Джилл, не зазначена у титрах» (Jill, Uncredited);

– «Могутні пінгвіни» (Mighty Penguins);

– «Людина одного зауваження» (The One Note Man);

– «Такий прекрасний день» (Such A Lovely Day);

– «Жовтий» (Yellow).

Найкращий британський короткометражний анімаційний фільм

– «День краба» (Crab Day);

– «Солодкий як лимони» (Sweet Like Lemons);

– The Smeds and The Smoos;

– «Шви назовні» (Visible Mending);

– «Хижий виклик» (Wild Summon);

– «Світ блукання» (World to Roam).

Найкраща операторська робота

– «Барбі»;

– «Творець»;

– «Феррарі»;

– «Вбивці квіткової повні»;

– «Маестро»;

– «Наполеон»;

– «Оппенгеймер»;

– «Бідолашні створіння»;

– «Солтберн»;

– «Зона інтересу».

Найкращий дизайн костюмів

– «Місто астероїдів»;

– «Барбі»;

– «Феррарі»;

– «Вбивці квіткової повні»;

– «Маестро»;

– «Наполеон»;

– «Оппенгеймер»;

– «Бідолашні створіння»;

– «Солтберн»;

– «Вонка».

Найкращий монтаж

– «Усі ми незнайомці»;

– «Анатомія падіння»;

– «Барбі»;

– «Вбивці квіткової повні»;

– «Маестро»;

– «Місія неможлива: Розплата. Частина перша» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One);

– «Оппенгеймер»;

– «Бідолашні створіння»;

– «Солтберн»;

– «Зона інтересу».

Найкращий грим та зачіски

– «Барбі»;

– «Феррарі»;

– «Ґолда»;

– «Вбивці квіткової повні»;

– «Маестро»;

– «Наполеон»;

– «Оппенгеймер»;

– «Бідолашні створіння»;

– «Прісцилла»;

– «Вонка».

Найкращий оригінальний саундтрек

– «Американське чтиво»;

– «Барбі»;

– «Індіана Джонс і Реліквія долі» (Indiana Jones and the Dial of Destiny);

– «Вбивці квіткової повні»;

– «Наполеон»;

– «Оппенгеймер»;

– «Бідолашні створіння»;

– «Солтберн»;

– «Людина-павук: Крізь всесвіт»;

– «Вонка».

Найкраща робота художника-постановника

– «Місто астероїдів»;

– «Барбі»;

– «Феррарі»;

– «Вбивці квіткової повні»;

– «Маестро»;

– «Наполеон»;

– «Оппенгеймер»;

– «Бідолашні створіння»;

– «Вонка»;

– «Зона інтересу».

Найкращі візуальні ефекти

– «Барбі»;

– «Творець»;

– «Вартові Галактики 3» (Guardians of the Galaxy Vol. 3);

– «Індіана Джонс і Реліквія долі»;

– «Наполеон»;

– «Оппенгеймер»;

– «Бідолашні створіння»;

– «Людина-павук: Крізь всесвіт»;

– «Вонка».

Найкращий звук

– «Барбі»;

– «Феррарі»;

– «Вбивці квіткової повні»;

– «Маестро»;

– «Місія неможлива: Розплата. Частина перша»;

– «Наполеон»;

– «Оппенгеймер»;

– «Бідолашні створіння»;

– «Вонка»;

– «Зона інтересу».

0 0 голосів
Рейтинг статті

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Сподобалась стаття?

Допоможи Moviegram стати кращим