

«Під Сільвер-Лейк»: Смерть поп-культури у постнуарних конвульсіях
Третій фільм Девіда Роберта Мітчелла про жагу пригод і розчарування у детективі
2020 рік був не простим для одного з найстарших кіновидань у світі Cahiers du Cinéma. 27 лютого майже повний редакторський склад, включно з головним редактором Стефаном Делормом звільнився на знак протесту проти продажу журналу групі акціонерів на чолі з Грегуаром Чертоком. Нові власники мали плани зробити видання більш масовим.
За останні десять місяців в редакцію то знов повертались то йшли її старі члени. Та повне оновлення складу команди не стало на заваді складанню традиційного та найбільш еклектичного топу найкращих фільмів року. Її очолює чотиригодинна документальна стрічка Фредеріка Уайзмена «Мерія». Окрім того, до списку потрапили цілих два фільми південнокорейського режисера Хона Сан Су, а також стрічка братів Сафді «Неграновані коштовності», яка тільки у 2020 році дісталась французьких кінотеатрів.
Cahiers du Cinéma – незалежне кінокритичне видання, засноване у 1951 році. До його складу долучилися Жан Люк Годар, Ерік Ромер, Франсуа Трюффо, Жак Ріветт і Клод Шаброль – основні діячі Французької нової хвилі 1960-х. Початкову групу критиків утримували спільні смаки та переконання, які на той час вважалися досить радикальними і за які потрібно було боротися.
Минулого року журнал назвав найкращим фільмом третій сезон «Твін Піксу» Девіда Лінча.
Третій фільм Девіда Роберта Мітчелла про жагу пригод і розчарування у детективі
Головні кіноподії 10 – 16 грудня
Метью Барні та Гаспар Ное про «Ріку основ», мистецтво жорстокості, любов до Кубрика та власні пристрасті в кіно