Девіду Лінчу не звикати до касових провалів власних стрічок. В інтерв’ю для видання Deadline режисер розповів, як ставиться до своїх двох найбільших поразок у фінансовому плані – «Дюна» та «Твін Пікс: Вогню, іди зі мною».
«Я люблю цей фільм, – каже Лінч про «Вогню, іди зі мною». – Мені він і справді подобається. З «Дюною» я розпрощався ще на ранньому етапі тому, що я не мав контролю над фінальним монтажем, і це був комерційний провал, тому це вбило мене двічі з цим фільмом. З «Вогню, іди зі мною» на той час було не все добре, але я любив це кіно, тому помер лише раз, за комерційну невдачу, рецензії тощо. З часом це змінилося. Нині люди переглядають цей фільм і вони почуваються по-різному. Коли виходить стрічка, почуття у світі, як колективна свідомість, певним способом диктують, як все буде відбуватися. Потім колективна свідомість змінюється, і люди змінюють свою думку».
Девід Лінч порівнював реакцію на «Твін Пікс: Вогню, іди зі мною» з картинами Ван Гога, як його мистецтво виросло від зневаги до подяки. «Подивіться на Ван Гога, – каже Лінч, – він не міг продати бодай одну картину, і тепер ніхто не може їх собі дозволити».
Режисер також поділився думкою про різницю між стрічками на великому екрані та кабельним телебаченням. «Художні фільми переживають важкі часи. Це сумно, але це реальність. Я завжди кажу, що кабельне телебачення – це новий артхаус. Люди мають свободу і можуть постійно створювати історії. Це добре, але це не великий екран, тому картинка та звук не досконалі».
Цієї ночі відбудеться церемонія нагородження премією «Еммі». Девід Лінч номінований на дві нагороди: за найкращий сценарій та найкращу режисуру. Тому якщо йому вдасться взяти обидві нагороди, причин для любові кабельного телебачення стане ще більше.
Джерело: Deadline