Режисер Лука Гуаданьїно перенесе на великий екран музичний альбом Боба Ділана «Blood on the Tracks» 1975 року. Сценарій до фільму напише Річард Лагравенезе, автор «Короля-рибака» та «Мости округу Медісон». Це буде екранізація тем альбому про персонажа, який подорожує крізь семидесяті.
«Це ідея Родріго Тейшейра, одного з продюсерів «Назви мене своїм ім’ям», із яким у мене дружні відносини, – каже Гуаданьїно. – Він сказав мені: «У мене є права на екранізацію «Blood on the Tracks» Боба Ділана. Що ти думаєш?» І я вважаю цю концепцію вельми чудовою, бо я багато разів говорив, що не вірю в оригінальність у кіновиробництві. Я думаю, що кіномистецтво дійсно є питанням точки зору. У кіно тепер важливо, чи хочете бути автором, тобто написати історію. Отже, якщо ви написали своє ім’я на сценарії, це зробить вас автором, але я виріс на фільмах Гічкока, який був автором, і я думаю, що він ніколи не написав жодного сценарію за все своє життя».
Нагадаємо, що Лука Гуаданьїно показав на Венеційському кінофестивалі «Суспірію», яка вийшла свого роду не ремейком однойменного фільму Даріо Ардженто, але самостійним фільмом, що разом із темою фемінності та психології досліджує й історичний наратив семидесятих у Німеччині. Для Луки адаптація матеріалу насправді є тим, як режисер може краще відстоювати свій контроль та унікальну точку зору.
«Стенлі Кубрик ніколи не робив оригінального фільму, – продовжує Гуаданьїно в інтерв’ю для Indiewire. – Він завжди знімав стрічку з першоджерела і тим самим робив одні з найбільш вражаючих особистих та унікальних фільмів свого покоління». Гуаданьїно вказав на один із його улюблених фільмів Кубрика «Баррі Ліндон», який заснований на книзі Вільяма Мейкпіса Теккерея: «Я люблю книгу, але фільм належить Кубрику, це не ілюстрація Теккерея. Я зрозумів, що Кубрик не був зацікавлений в оригінальних історіях, враховуючи його контроль. І я думаю, що маючи такий контроль, і працюючи над чимось, що існує, він дійсно створює щось несентиментальне, це звільняє вас, замість того, щоб зв’язати з оригінальністю історії, яка є цілком даремним елементом».
Цей елемент контролю разом із часом були критично важливі для режисера при зйомках «Великого сплеску», який заснований на фільмі «Бассейн» (1969). Я погодився на зйомки тому, що говорив зі своїм другом зі StudioCanal і сказав, що буду знімати тільки у тому випадку, якщо це відбудеться в Пантеллерії [італійський острів і комуна в Сицилійській протоці], йдеться про людей рок-н-ролу, я знімаю і продюсую. І вони відповіли «так» на всі три речі», – розповідає режисер.
Повертаючись до теми екранізації альбому Боба Ділана, єдиною вимогою Луки Гуаданьїно була спроба залучити сценариста Річарда Лагравенезе, якого режисер не знав особисто, але добре знайомий із його фільмами. На щастя Гуаданьїно він погодився на пропозицію.