Каннська доля робіт Мундруцо нагадує фестивальну історію Звягінцева. Угорський режисер двічі намагався вибороти Золоту пальмову гілку, після чого у 2014-му був засланий до «Особливого погляду», куди запроторили і «Єлену» Звягінцева після «Вигнання». Втім, перемога «Білого бога» у другій за значущістю програмі Канн реабілітувала режисера, про що свідчить його повернення до цьогорічного головного конкурсу.
За власними словами Мундруцо, «Білий бог» позначив його перехід до пост-пострадянського періоду, якому личать проста кіномова вкупі зі складною жанровою структурою. Тож у «Місяці Юпітера» угорець продовжує свої вправи з жанрової еклектики, залучаючи все нові контексти. Отож, подивимось, в якому сюжетному розмаїтті намагається утриматись Корнель цього разу.
Кримінальний трилер
Християнська містика
Соціально-політична драма
Спільний знаменник
...якого немає
Бажання розмовляти з глядачем більш зрозумілою мовою зіграло злий жарт із Мундруцо, який лише на хвильку сунув носа у мейнстрим і загубився там разом із жанровим балансом на всі дві години екранного часу. Не закінчивши свій теологічний проект виразним фіналом, режисер лишив спантеличену аудиторію сам на сам зі стрічкою, що наприкінці так і не поєднує усі жанрові закиди, більше скидаючись на мелодраму, приправлену пафосними прийомами бойовиків. Втім, сприймати це можна і з позицій універсальності біблійної тематики, що наче подорожує кінематографічними кліше у рамках одного фільму. Так чи так, але прихильники «Білого бога» будуть вельми потішені – еволюція Мундруцо очевидна, тож перед нами, можливо, наступний із щедрої низки видатних угорських режисерів.