Пошук
Close this search box.
Пошук
Close this search box.

«Соло. Зоряні війни. Історія»: Бейбі драйвер у далекій-далекій Галактиці

Знайомство з Чубаккою, перше кохання та інші пригоди Хана

Очікування від сольного фільму про Хана були надзвичайно високими. До того ж, новина про те, що стрічку франшизи візьмуться режисувати Кріс Лорд та Філ Міллер, розігріла інтерес аудиторії, адже комедіографи знаються на своїй справі. Вони створювали безліч комедійних проектів, вайб яких неминуче пасував пілоту «Тисячолітнього сокола» («Мачо і ботан», «Лего фільм»). Однак розвиток нових фільмів у всесвіті «Зоряних війн», схоже, йде іншим шляхом. Продюсерка останніх чотирьох фільмів Кетлін Кеннеді звільнила режисерів через «творчі розбіжності» – цим словосполученням прикриваються мало не всі кінопродюсери. Кажуть, що Лорд та Міллер затягували зі зйомками, виснажуючи персонал своїми нескінченними експериментами. На допомогу студії Lucasfilm прийшов Рон Говард – справжній кіноремісник, який взявся підлатати недопрацьований проект. Нова посада справді змінила становище, адже «Соло» вийшов занадто рівним, вивіреним прорахунком, який заслуговує радше на пригодницький і хуліганський серіал, аніж на повнометражне кіно.

Звісно, окрім режисерської халепи ходили чутки, що актору Олдену Еренрайку підібрали вчителя з акторського мистецтва. Виробниче пекло затягувалося до останньої точки напруги, аж поки на Каннсьому кінофестивалі не оголосили прем’єру. «Соло» – безумовно не фестивальне кіно і навіть не намагається ним бути. З перших кадрів персонаж Еренрайка щосили копіює лихвацьку манеру чарівності від Гаррісона Форда, щоправда іноді успішно справляється. Він викрадає гоночний автомобіль і разом з подругою Кіарою хоче втекти з рідної планети Корелії – клоаки непотребу та сміття. Кіара не встигає за Ханом і тому три роки він намагається знайти своє кохання, просаджуючи свої гроші в азартних іграх або заробляючи їх переважно незаконним способом.

Фільм Рона Говарда умовно можна поділити на сегменти, які легко вписуються в якесь меню на DVD: перша пригода, знайомство з Чубаккою, подорож на нову планету тощо. При цьому мало не кожен кадр зі, здавалось би, захоплюючих пригод має відверто бляклий вигляд. Хочеться списати це на присутню в стрічці атмосферу, адже події відбуваються під час панування зловісної Імперії, однак головні герої ледве перетинаються з цими подіями, лише згадуючи Татуїн з першого епізоду саги (+ кілька знатних камео). Та весь фан-сервіс повертається на свої місця, коли показують «Тисячолітнього сокола» і вираз обличчя Олдена Еренрайка, який немов дитина щиро радіє іграшці.

Головним викрадачем уваги у «Соло» став Дональд Гловер у ролі Лендо Калріссіана. Промо-кампанія вимальовувала його чарівним гравцем в карти, однак у фільмі знайшлося достатньо іронії, щоб не ідеалізувати цього персонажа. Несподіваним висловлюванням на тему фемінізму стала його подруга-дроїд L3-37, яка постійно говорить про дискримінацію та рівні права із серйозним тоном. Її персонаж теж спершу викликає посмішку, залучаючи емпатію глядача, щоби співпереживати її недомовленій закоханості до Лендо. «Соло» вміє посидіти на всіх жанрах одразу, не надаючи перевагу якомусь одному. Пригодницька складова справді спрацьовує, однак хронометраж у 135 хвилин неминуче втомлює від постійної зміни дислокацій головних героїв. Мелодрама між Ханом та Кіарою теж видається скоріше обов’язковим елементом для майбутніх рефлексій Соло. Наприкінці взагалі з’являються елементи вестерну, який до біса пасує хуліганському норову Хана. Та після перегляду не покидає думка про втрачені можливості щодо виходу за рамки франшизи. Зрештою, у руках продюсерів знаходиться один із найбільш чудесних персонажів у кіно, і проганяти його через маленькі місії з точки А в точку Б скидається на safe choice. При такому шаленому темпі виробництва горезвісного проекту, ми могли б отримати недоїдок на кшталт «Ліги справедливості», але Рон Говард з усією відповідальністю та успішно зняв своє кіно, а не виправляв чужі помилки.
Solo: A Star Wars Story
2018
режисер: Рон Говард
жанр: космічний вестерн
у головних ролях: Олден Ейренрайк, Емілія Кларк, Дональд Гловер

Сподобалась стаття?

Допоможи Moviegram стати кращим

0 0 голоси
Рейтинг статті

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

0 Коментарі
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі