У 1966-му до американського прокату потрапили «Хто боїться Вірджинії Вулф?» Майка Ніколса та «Фотозбільшення» Мікеланджело Антоніоні, контроверсійні для свого часу стрічки, що, менш із тим, мали неабиякий касовий успіх. Наступного року було скасовано ганебний і застарілий Виробничий Кодекс, відомий також як Кодекс Гейза, адміністрація якого фактично впроваджувала цензуру в американське кіно більш аніж 30 (sic!) років. Ці два роки стали ключовими для появи нової хвилі американських режисерів, які стали авторами Нового Голлівуду, або ж, як його часом поетично називають дослідники, Голлівудського Ренесансу. Серед них – Френсіс Форд Коппола, Роберт Олтмен, Сем Пекінпа, Роман Полянський, Стенлі Кубрик, Вуді Аллен, Мартін Скорсезе, Вільям Фрідкін і навіть Стівен Спілберг та Джордж Лукас. Про кожного з них, а також про багатьох інших діячів періоду розповідає у цьому курсі Лук’ян Галкін.