Від «Бонні і Клайда» до Стівена Спілберга: курс «Голлівудський Ренесанс»

Від вільного відеолекторію WiseCow та Moviegram

У 1966-му до американського прокату потрапили «Хто боїться Вірджинії Вулф?» Майка Ніколса та «Фотозбільшення» Мікеланджело Антоніоні, контроверсійні для свого часу стрічки, що, менш із тим, мали неабиякий касовий успіх. Наступного року було скасовано ганебний і застарілий Виробничий Кодекс, відомий також як Кодекс Гейза, адміністрація якого фактично впроваджувала цензуру в американське кіно більш аніж 30 (sic!) років. Ці два роки стали ключовими для появи нової хвилі американських режисерів, які стали авторами Нового Голлівуду, або ж, як його часом поетично називають дослідники, Голлівудського Ренесансу. Серед них – Френсіс Форд Коппола, Роберт Олтмен, Сем Пекінпа, Роман Полянський, Стенлі Кубрик, Вуді Аллен, Мартін Скорсезе, Вільям Фрідкін і навіть Стівен Спілберг та Джордж Лукас. Про кожного з них, а також про багатьох інших діячів періоду розповідає у цьому курсі Лук’ян Галкін.

Лекція 1: Причина і наслідок.

Тяжка рука Кодексу Хейс

Лекція 2: Перші ластівки.

«Хто боїться Вірджинії Вулф» дає стусани сімейним цінностям

Лекція 3: Звідки і не чекали.

Як цензура помирала під кулями «Боні і Клайда»

Лекція 4:

«Випускник» Майка Ніколса виводить в люди Дастіна Гоффмана

Лекція 5:

«Безтурботний їздець» Денніса Гоппера відучує від «травки» Джека Ніколсона і стає гімном покоління бунтівників

Лекція 6: Меркантильна сторона питання.

Чому фільми Нового Голлівуду збирали касу.

Лекція 7: До основ.

Новий Голлівуд проводить ревізію вестерна

Лекція 8: В країну можливостей.

Роман Поланскі та Мікеланжело Антоніоні знімають в Америці

Лекція 9: Пропозиція, від якої неможливо відмовитись.

Найкращі часи Френсіса Фреда Копполи.

Лекція 10: Від смерті Кенеді до Вотергейтського скандалу через В’єтнам.

Параноя і соціальне розчарування на великому екрані.

Лекція 11: Люди для них – всього лише солом’яні пси.

Як Сем Пекінпа навчив кіно жорстокості.

Лекція 12: З космосу в готель.

Чим займався Стенлі Кубрик в часи Нового Голлівуду.

Лекція 13: Виганяючи себе з кіно.

Вільям Фрідкін обмінює два шедеври на 40 років невдач.

Лекція 14:

Як Мартін Скорсезе отримав Золоту пальмову гілку на тридцять років раніше Оскара

Лекція 15: Пам’ятай своїх героїв.

Хто такий Роберт Альтман і чому ви про нього не знаєте

Лекція 16: Як знімати однакові фільми сорок років і не облажатись.

Пришестя Вуді Алена в кінематограф.

Лекція 17: Чотири роки на долар в день.

Чех Мілош Форман навчає Голлівуд знімати американське кіно.

Лекція 18:

Стівен Спілберг і його авторські блокбастери

Лекція 19:

Як Джордж Лукас застряг у далекій-далекій Галактиці

Лекція 20:

Що таке «Новий Новий Голлівуд» і навіщо дослідникам такий незручний термін

Створено разом з

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Сподобалась стаття?

Допоможи Moviegram стати кращим

Залиште коментар

0 0 голос
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

інші матеріали

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: