♥ donate
Пошук
Close this search box.
Пошук
Close this search box.

Нове німецьке кіно – 2019: маніяк з Гамбургу, школа Баугауз та самотній фрілансер

У кінотеатрі «Жовтень»

Неабияк радує, що один з українських фестивалів «Нове німецьке кіно» у 2019 святкує 25-річчя. В різні роки тут показували нові фільми Фатіха Акіна, Міхаеля Ганеке та Крістіана Петцольда. Один з них знову у програмі фестивалю, тож деякі традиції залишаються незмінними. Покази відбудуться з 10 по 16 жовтня за підтримки Гете-Інституту та ArthouseTraffic.

GUNDERMANN, реж. Андреас Дрезен

Ґундерманн

Про що: Ґерхар Ґундерманн працював водієм екскаватора, але його завжди тривожила нудна буденність. Часто співав у барах, але однієї миті його помітили продюсери. Лірика Ґундерманна знайшла вихід у світ і музикант отримав славу та прихильників.

Чому дивитися: Голлівудський тренд на байопіки про музикантів («Богемна рапсодія», «Рокетмен») дістався і до німців. Ґерхар Ґундерманн – національна зірка у себе на батьківщині, тож стрічка про нього це хороший початок знайомства із творчістю співака.

IN MY ROOM, реж. Ульріх Кьолер

У моїй кімнаті

Про що: Армін – фрілансер, якому не часто вдається знайти потрібну роботу. Він бідує, шукаючи грошей. Одного дня Армін прокидається без людей на Землі. Залишається лише одна дівчина.

Чому дивитися: Фільм Кьолера показували в програмі «Особливий погляд» на цьогорічному Каннському кінофестивалі. Тож драма про самотність вже відрізняється від попередніх спроб зобразити останню людину на планеті Земля своєю фестивальною історією. Та й у німецькому кінематографі цих спроб не так вже і багато.

DER GOLDENE HANDSCHUH, реж. Фатіх Акін

Золота рукавичка

Про що: 1970-ті. Працівник сталеливарного заводу Фріц Хонка закінчує свій вечір у гамбурзькому барі «Золота рукавичка». Там він знаходить старих жінок – майбутніх жертв своїх злочинів, яких принижує, ґвалтує та врешті-решт вбиває.

Чому дивитися: Після прем’єри на Берлінале кожен глядач був глибоко вражений побаченим. Фатіх Акін неначе відкрив портал у пекло – такого потужного та бридкого фільму ви навряд чи переглядали.

VOM BAUEN DER ZUKUNFT: 100 JAHRE BAUHAUS, реж. Нільс Больбрінкер, Томас Тільш

Дух Баугаузу

Про що: Що таке Баугауз? Звідки взялася ця дивна форма та які архітектурні перспективи очікують нас у майбутньому? До 100-річчя Баугаузу режисери Больбрінкер та Тільш підготували документальну стрічку, що стала частиною мультимедійного проєкту про школу будівництва та дизайну. Вона відкрилася у 1919 році та поклала початок напрямку в архітектурі, який належить до авангардизму в класичному модернізмі.

Чому дивитися: Чи не єдиний з небагатьох способів ознайомитися зі школою Баугаузу та її стилем з вуст викладачів цього самого навчального закладу.

WERK OHNE AUTOR, реж. Флоріан Хенкель фон Доннерсмарк

Робота без авторства

Про що:Художник Курт Барнерт (Том Шиллінг) втікає з НДР до Західної Німеччини. Закохується у студентку Еллу (Паула Бір), яка надихає його створювати незабутні картини. Однак, між парою стає батько Елли. Його бажання знищити стосунки подружжя заходять надто далеко.

Чому дивитися: Прем’єра на Венеційському кінофестивалі, дві номінації на «Оскар» за найкращий фільм іноземною мовою та операторську роботу та врешті-решт ім’я Доннерсмарка, який зняв «Життя інших», – це своєрідний показник для кіноманів до перегляду.

Сподобалась стаття?

Допоможи Moviegram стати кращим

0 0 голосів
Рейтинг статті

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі